maandag 26 juli 2010

Het stelletje met dezelfde jas

Heel sporadisch zie je ze, maar als ik ze zie lijkt het net alsof ik in de toekomst kan kijken en zie ik hoe ik absoluut niet mag worden later als ik oud ben.

Ik heb het er wel is met mijn lief over en dan vraag ik hem mij te beloven om alsjeblieft ons ervan te behoeden om zo te worden.
Dat je je soulmate hebt gevonden is geweldig (en ik kan dat beamen) en dat de hele wereld dat mag weten kan me ook niks schelen (ik schreeuw het het liefste van de daken) maar alsjeblieft...

Dezelfde wandelschoenen, dezelfde (waarschijnlijk witte sport)sokken, waarschijnlijk heeft de vrouw een soortgelijke onderbroek aan (daar mag ook wel is wat aan gedaan worden, die 60+ ondergoedmode), en het afschuwelijkste van allemaal, dezelfde jas.

Afgelopen week zag ik er weer 'een'; zo'n stelletje met dezelfde fluorescerende jas. Knalgeel notabene. Het is toch van de zotte dat dat, ten eerste verkocht wordt (knalgeel is voor kanaries) en ten tweede, ze zouden bij de winkel het moeten verbieden een jas in tweevoud te verkopen! In ieder geval één en dezelfde jas!

Misschien is het ook wel een stuk jaloezie, ik weet het niet..
Die mensen stralen wel van geluk als ik ze tegen kom. Nu weet ik van mezelf dat mijn soulmate en ik voor altijd bij elkaar blijven, maar nu ben je nog jong en kun je dit nog van de daken schreeuwen.

Misschien moeten mijn lief en ik later maar ook het stelletje met dezelfde jas worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten