donderdag 2 september 2010

Ik vertek!

Bij deze zeg ik mijn lidmaatschap van Nederland op.

Het CDA heeft zijn geloofwaardigheid nu helemaal verloren door toch maar weer door te gaan met de onderhandelingen.
Nu weet natuurlijk niemand wat er allemaal achter de deur is gezegd maar ik heb het idee dat er misschien wel iets moois is geboden aan meneer Klink in de kabel. Wie weet houdt hij er na het formateren van deze schijf wel een mooie portefeuille op na.
En als dhr Wilders dan een stille vennoot is van de rest zal er waarschijnlijk bij alles wat door de tweede kamer behandeld moet worden roet in het eten worden gegooid.

Het Nederland zoals Geert Wilders het graag zou willen zien, met in elke straat bouwlampen, om de 50 meter een agent, en geen hoofddoek meer op straat etc. etc. is niet van deze tijd. Als ik daaraan denk zie ik bijvoorbeeld een Berlijnse muur waar de lampen op staan en om de zoveel meter een agent die de boel in de gaten houdt.
Laat Geert lekker president worden van Friesland. Bijna geen allochtoon te vinden en Friesland loopt al langer te zeuren dat ze een onafhankelijk land willen worden. Mag hij er van mij ook wel een muur ombouwen. Als hij dan maar wel belooft dat hij daarblijft. Opgeruimd staat netjes. Maar wel integreren hoor Geert!

Het Nederland van Lubbers en Kok zal nooit terug komen, al verlangen waarschijnlijk de oude rotten in het vak wel terug naar die tijd. Geen achterdeur politiek maar gewoon recht voor je raap. Nederland verliest ook zijn geloofwaardigheid. Niemand doet wat, iedereen blijft maar op zijn luie gat zitten en wachten tot er dan eindelijk misschien een beetje vooruit gang in zit. Maar ik kan je verzekeren, het is allemaal verspilde moeite. Als dit kabinet er daadwerkelijk gaat komen zijn we voor Kerst weer de pineut.

Ik ben Nederland moe, moe van het slappe gelul en gezeik. Die mensen teren op onze belastinggelden en wat doen ze nu eigenlijk? Helemaal niks. Dat kan ieder ander mens ook.
Stop er nu maar mee. Het gaat toch nooit wat worden. Besteed je tijd maar aan wat anders en laat ons nu maar weer op weg gaan naar de stembus. Maar dat zal een lange weg worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten